Service en contact

Hoe kunnen wij u helpen?
Bekijk alle veelgestelde vragen

Eenvoudige zaken zoals het aantal meereizende personen of huisdieren, kan je vaak zelf (kosteloos) aanpassen in Mijn Belvilla. Staat de gewenste aanpassing er niet bij, neem dan per e-mail, WhatsApp of telefonisch contact op met Customer Service. Indien je de verblijfsperiode wilt aanpassen of van accommodatie wilt veranderen, kunnen annuleringskosten van toepassing zijn. Customer Sevice kan je hierover verder informeren.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op de boekingspagina vind je boven het kostenoverzicht de mogelijkheid om een kortingscode aan de boeking toe te voegen. De kortingscode zal dan direct verrekend worden.

Heb je al geboekt en vergeten de kortingscode toe te voegen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Customer Service via e-mail of WhatsApp.

Heeft dit antwoord u geholpen?

 *De korting van 5% is geldig op een boeking geplaatst tussen 19 februari en 29 februari 2020, geldig op alle verblijven tussen 20 februari 2020 en 20 februari 2021 met uitzondering van vakantieparken. De korting geldt alleen voor de kale huurprijs (niet op additionele kosten/kosten ter plaatse). De code kan slechts 1 keer gebruikt worden. Er zijn 180 codes beschikbaar over alle landen. Als alle 180 codes vóór de einddatum van deze aanbieding worden gebruikt, vervalt de aanbieding.

Heeft dit antwoord u geholpen?
  • In Nederland: Ideal, creditcard, PayPal en Reiscadeau.
  • In België: Mister Cash, creditcard, PayPal.
  • Overige landen: Creditcard, Paypal en bankoverschrijving.

Direct na het boeken komt u op de betaalpagina. Hier kan je, op de door jouw gewenste manier, de betaling in orde maken.

Wil je de betaling makkelijk en snel voldoen? Ga dan naar Mijn Belvilla en klik op de button Betalen.

 

Heeft dit antwoord u geholpen?

Alle informatie over de boeking en de status van betalingen vind je in Mijn Belvilla. Hier controleer je welke betalingen zijn ontvangen en welke bedragen er nog voldaan moeten worden of reeds onderweg zijn.

Heeft dit antwoord u geholpen?

De reissom is uit een aantal onderdelen opgebouwd. Er zijn kosten die je vooraf betaalt, kosten die je ter plaatse (vaak op basis van verbruik) betaalt en een eventuele borgsom. Op de huispagina kan je nalezen welke kosten op het door jou gekozen huis van toepassing zijn.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op een afwijkend moment aankomen en/of vertrekken is alleen mogelijk na overeenstemming met de huiseigenaar of beheerder. In sommige gevallen zijn hier extra kosten aan verbonden. Een verzoek tot afwijkend aankomen en/of vertrekken kan ingediend worden bij Customer Service vóór de boeking, of na de boeking maar vóór ontvangst van het verblijfsticket. Heb je het verblijfsticket al ontvangen en daarmee de contactgegevens van de huiseigenaar of beheerder in je bezit, dan kan je zelf rechtstreeks contact opnemen.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op de huispagina kan je alle informatie over het door jou geboekte huis vinden. Je kan deze pagina vinden door de huiscode in de zoekbalk bovenaan de pagina te typen of in te loggen in Mijn Belvilla en vanaf daar door te klikken naar het huis.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op het moment is dit helaas nog niet online mogelijk. Je kan contact opnemen met Customer Service via mail of WhatsApp.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Ben je door omstandigheden genoodzaakt de boeking te annuleren, neem dan telefonisch, via WhatsApp of per e-mail contact op met het Customer Service. Houd je boekingsnummer bij de hand.

Aan een annulering zijn kosten verbonden. Heb je een annuleringsverzekering via ons afgesloten en annuleer je de boeking met een voor de verzekering geldige, aantoonbare reden, dan kunnen de kosten mogelijk via de verzekering teruggevorderd worden. De voorwaarden van de annuleringsverzekering vind je onder Verzekeringen. De annuleringsvoorwaarden worden direct na boeking per e-mail toegezonden.

NB Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’ en komen daardoor niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.

Heeft dit antwoord u geholpen?
Self Service
Betaal uw boeking in Mijn Belvilla Boekingsbevestiging downloaden Inschrijven voor de nieuwsbrief Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Om het u nog gemakkelijker te maken kunt u vanaf nu een aantal zaken zelf regelen. Zo kunt u nog sneller van uw vakantie gaan genieten.

Adres en bankgegevens
Zwitserland
Postadres:
Belvilla AG
Flurstrasse 55
8048 Zürich
Zwitserland
Nederland
Postadres:
Klantenservice Belvilla
Postbus 2051
5600 CB Eindhoven
Nederland
Ten name van
Belvilla AG
IBAN
CH2487801001002136001
BIC
DEUTCHZZXXX
Handelsregister: CHE-354.410.263
BTW #: CHE-34.410.263 MWST
Neem contact op
Telefoonnummer
E-mail ons

Antwoord binnen 5 werkdagen

E-mail ons
Verzekeringen

Tijdens uw vakantie wilt u onbezorgd genieten. Een goede reis- en annuleringsverzekering is daarom een belangrijk onderdeel van uw vakantie.

Informatie verzekeringen

Follow us

Praat mee over de leukste vakantiebestemmingen en blijf op de hoogte van al onze nieuwtjes.

Voorwaarden

Hier vindt u de voorwaarden die van toepassing zijn op het boeken van een vakantiehuis bij Belvilla.

Belvilla - Algemene Voorwaarden

ANVR - Boekingsvoorwaarden

Thuiswinkel - Algemene Voorwaarden