Een verhuurexpert zal binnenkort contact met u opnemen om budget, beschikbaarheid en andere details over uw vakantiehuis te bespreken.
We kijken ernaar uit u bij ons aan boord te hebben.
Vertrouwen is van groot belang wanneer u uw huis verhuurt. U moet volledig kunnen vertrouwen op het bedrijf dat uw betalingen beheert en communiceert met uw gasten. Wij maken gebruik van een veilig betalingssysteem dat u beschermt tegen fraude en wij laten alleen echte recensies zien van gasten. Op die manier garanderen wij huiseigenaren en huurders dat ze ons kunnen vertrouwen.
Het is heel belangrijk om duidelijke huisregels te plaatsen bij uw advertenties. Aan de hand van deze gedragsregels maakt u (potentiële) gasten duidelijk wat u van hen verwacht. Door gebruik te maken van huisregels vraagt u huurders zich aan bepaalde gedragsregels te houden wanneer ze uw vakantiehuis boeken. Hiermee kunt u duidelijk maken wat gasten moeten zelf moeten meenemen naar uw vakantiehuis, wat ze wel en niet mogen tijdens hun verblijf en hoe u wilt dat de gasten uw huis achterlaten bij vertrek. Wanneer een van deze regels wordt overtreden, kunt u hen eraan houden een boete te betalen of de schade te vergoeden. Als ze een zeer strenge regel overtreden, lopen ze het risico dat ze uit het huis worden gezet.
Bereken uw verhuurinkomstenBelvilla werkt met het recensie platform ‘Trustpilot’. Alle recensies die Trustpilot ontvangt, worden door deze partij geverifieerd. Dit zijn geschreven recensies van mensen die daadwerkelijk in onze vakantiehuizen hebben verbleven.
Bereken uw verhuurinkomstenHet is verstandig om uw huis te voorzien van veiligheidsvoorzieningen, zoals een rook- en koolmonoxidemelder, een brandblusser, verbanddoos en een gids met veiligheidsinformatie en noodtelefoonnummers. Daarnaast is het een goed idee om te zorgen voor traphekjes en een omheinde tuin en/of zwembad.
Bereken uw verhuurinkomstenNeem gerust contact op met onze servicedesk voor huiseigenaren. U kunt tijdens kantooruren contact met ons opnemen voor al uw vragen. Als uw gast eenmaal in het huis verblijft, dan kunt u in het geval van calamiteiten altijd contact opnemen met onze SOS lijn. Bijvoorbeeld wanneer een gast zich ongepast heeft gedragen, de huisregels heeft overtreden of schade heeft aangericht en weigert te betalen. In dergelijke gevallen kunt u ons e-mailen of bellen. Wij helpen u graag in het geval van een conflict. Dit geldt ook voor betalingen die niet zijn doorgekomen of wanneer gasten niet zijn gearriveerd.
Neem in geval van een natuurramp, waaronder een storm, aardbeving of overstroming altijd contact op met onze servicedesk. Dit team helpt onder andere met het beheer van uw boekingen en agenda. Zij kunnen contact opnemen met uw gasten in geval van calamiteiten. Daarnaast kunnen zij helpen een nieuwe accommodatie te regelen voor gasten die in uw huis verbleven tijdens een natuurramp.