Vertrouwen en veiligheid

Vul uw gegevens in en onze verhuur specialist neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Naam
Telefoonnummer
Email
De locatie van uw huis
Voer een specifieker adres in voor een betere indicatie van de verhuuropbrengsten
Bedankt voor het delen van uw gegevens.

Een verhuurexpert zal binnenkort contact met u opnemen om budget, beschikbaarheid en andere details over uw vakantiehuis te bespreken.

We kijken ernaar uit u bij ons aan boord te hebben.

Vertrouwen is van groot belang wanneer u uw huis verhuurt. U moet volledig kunnen vertrouwen op het bedrijf dat uw betalingen beheert en communiceert met uw gasten. Wij maken gebruik van een veilig betalingssysteem dat u beschermt tegen fraude en wij laten alleen echte recensies zien van gasten. Op die manier garanderen wij huiseigenaren en huurders dat ze ons kunnen vertrouwen.

Huisregels

Het is heel belangrijk om duidelijke huisregels te plaatsen bij uw advertenties. Aan de hand van deze gedragsregels maakt u (potentiële) gasten duidelijk wat u van hen verwacht. Door gebruik te maken van huisregels vraagt u huurders zich aan bepaalde gedragsregels te houden wanneer ze uw vakantiehuis boeken. Hiermee kunt u duidelijk maken wat gasten moeten zelf moeten meenemen naar uw vakantiehuis, wat ze wel en niet mogen tijdens hun verblijf en hoe u wilt dat de gasten uw huis achterlaten bij vertrek. Wanneer een van deze regels wordt overtreden, kunt u hen eraan houden een boete te betalen of de schade te vergoeden. Als ze een zeer strenge regel overtreden, lopen ze het risico dat ze uit het huis worden gezet.

Bereken uw verhuurinkomsten

Behoeften van gasten

Als u uw gasten een fijn verblijf wilt kunnen bieden en positieve recensies wilt ontvangen, is het belangrijk dat u voldoet aan de behoeften van gasten (blog/community). Voor veel gasten staat veiligheid heel hoog op de wensenlijst. Uw huis is voor een aantal dagen of weken hun huis.

Bereken uw verhuurinkomsten

Safety Locks

Zorg ervoor dat alle deuren zijn voorzien van goede sloten en dat ramen niet van buitenaf kunnen worden geopend.

Keep It Clean

Daarnaast is hygiëne belangrijk. Maak alle oppervlaktes en vloeren schoon voordat uw gasten arriveren en zorg voor schoon beddengoed (tip: maak de bedden op, dit zorgt gelijk voor een goed gevoel bij uw gasten. Of maak gebruik van onze Property Management Services en laat Belvilla dit voor u verzorgen). Andere factoren zijn goed en gratis internet – WiFi -, comfortabele en lange bedden, veel – werkende – verlichting en een frisse geur in het hele huis.

Recensies van gasten

Belvilla werkt met het recensie platform ‘Trustpilot’. Alle recensies die Trustpilot ontvangt, worden door deze partij geverifieerd. Dit zijn geschreven recensies van mensen die daadwerkelijk in onze vakantiehuizen hebben verbleven.

Bereken uw verhuurinkomsten

Veiligheidsvoorzieningen

Het is verstandig om uw huis te voorzien van veiligheidsvoorzieningen, zoals een rook- en koolmonoxidemelder, een brandblusser, verbanddoos en een gids met veiligheidsinformatie en noodtelefoonnummers. Daarnaast is het een goed idee om te zorgen voor traphekjes en een omheinde tuin en/of zwembad.

Bereken uw verhuurinkomsten

Contact in geval van vragen of problemen

Neem gerust contact op met onze servicedesk voor huiseigenaren. U kunt tijdens kantooruren contact met ons opnemen voor al uw vragen. Als uw gast eenmaal in het huis verblijft, dan kunt u in het geval van calamiteiten altijd contact opnemen met onze SOS lijn. Bijvoorbeeld wanneer een gast zich ongepast heeft gedragen, de huisregels heeft overtreden of schade heeft aangericht en weigert te betalen. In dergelijke gevallen kunt u ons e-mailen of bellen. Wij helpen u graag in het geval van een conflict. Dit geldt ook voor betalingen die niet zijn doorgekomen of wanneer gasten niet zijn gearriveerd.

Neem contact met ons op: noodgevallen

Neem in geval van een natuurramp, waaronder een storm, aardbeving of overstroming altijd contact op met onze servicedesk. Dit team helpt onder andere met het beheer van uw boekingen en agenda. Zij kunnen contact opnemen met uw gasten in geval van calamiteiten. Daarnaast kunnen zij helpen een nieuwe accommodatie te regelen voor gasten die in uw huis verbleven tijdens een natuurramp.

Wij zijn er om u te helpen

icon message
0031 2022 05209
Gesloten - maandag vanaf 9am CET uur bereikbaar
icon email
verhuur@belvilla.nl
Reactie binnen 24 uur