Euro Relais, thuis in vakantiehuizen, introduceert een selfservice partnerprogramma dat geheel toegesneden is op huidige en potentiële (web-)partners. Met www.eurorelais.info springt Euro Relais in op de trend van een toenemend aantal (online) tussenpersonen dat vakantiehuizen te huur aanbiedt. Tot dusver vroeg het professioneel aanbieden van vakantiehuizen een vergaande technische en commerciële samenwerking met touroperators. Met het nieuwe maatwerkprogramma van Euro Relais is een uniforme en professionele presentatie van vakantiehuizen eenvoudig gerealiseerd.
Het nieuwe maatwerkprogramma van Euro Relais (www.eurorelais.info) biedt partners ongekende gebruiksvriendelijke mogelijkheden. De belangrijkste zijn:
• Zeer aantrekkelijk aanbod van in totaal ruim 6.000 authentieke en karakteristieke vakantiehuizen in Europa;
• 24 uur per dag toegang tot een persoonlijke en gebruiksvriendelijke ‘cockpit’ op de partnerwebsite;
• Eenvoudig en professioneel het vakantiehuizenaanbod integreren op de eigen website, zonder uitgebreide technische kennis;
• Presentatie van het vakantiehuizenaanbod kan volledig worden afgestemd op de stijl c.q. look-and-feel van de eigen website;
• Keuze uit talloze, direct inzetbare promotiemiddelen, zoals dynamische banners, contentblokken, tekstlinks en spellen die naar wens kunnen worden aangepast (bijvoorbeeld naar seizoen, thema of regio);
• De administratieve afhandeling wordt volledig verzorgd door Euro Relais.
Geen concurrenten, maar partners
Euro Relais is al jaren actief op internet en inmiddels boekt meer dan 75% van de gasten online. Naast de eigen site www.eurorelais.nl werkt Euro Relais met vele partners. Dit zijn partijen van binnen en buiten de reisbranche, van klein tot groot, zoals online reisbureaus en startpagina’s, maar ook verenigingssites en andersoortige ondernemingen. Meer dan 50% van de omzet gaat inmiddels via partners. Zij hebben daarmee een groot aandeel in de groei van Euro Relais die de afgelopen jaren meer dan 30% per jaar bedroeg. Hedwig Wassing, directeur van Euro Relais: “Hoewel wij vaak als direct seller worden beschouwd, is de samenwerking met de uiteenlopende partners voor ons van groot belang. Tussenpersonen in de moderne reisbranche zijn niet onze concurrenten, maar juist vaak partners.”
Door het partnerprogramma gebruiksvriendelijker en completer te maken, heeft Euro Relais de toetredingsdrempel voor potentiële partners verlaagd. Daarnaast speelt Euro Relais beter in op de wensen en eisen van haar huidige partners, terwijl het persoonlijk contact niet uit het oog wordt verloren. Voor haar belangrijkste afzetmarkten (Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië) heeft Euro Relais daarom E-commerce managers in dienst, die fungeren als persoonlijk aanspreekpunt voor de partner.
Aanmelden en direct aan de slag!
Nieuwe partners kunnen zich eenvoudig online aanmelden via het formulier op de partnerwebsite: www.eurorelais.info. Na ontvangst van de persoonlijke logincode heeft een partner 24 uur per dag toegang tot zijn persoonlijke ‘cockpit’ en kan hij/zij meteen aan de slag.
Nederland / Nederlands