Belvilla-kwaliteitswaarborg

Vakantieaanbod van hoge kwaliteit

Kwaliteit loopt als rode draad door het productaanbod en de dienstverlening van Belvilla. De feedback van gasten, onze constant kritische houding en de inzet van vakantiehuiseigenaren en beheerders dragen bij aan een continue focus op kwaliteit.

Kwaliteitsgarantie

Classificatiesysteem

Ieder vakantiehuis wordt aan de hand van een objectief classificatieformulier ingedeeld in 1 tot 5 sterren; van eenvoudig tot luxe. Dit classificatiesysteem is gebaseerd op dat van de Nederlandse organisatie ANWB (Algemene Nederlandse Wielrijdersbond).

Een uitleg van de betekenis van het aantal sterren:

Zeer eenvoudige accommodatie met name geschikt voor de vakantieganger die graag buiten vertoeft en tevreden is met basiscomfort in het vakantiehuis.

Accommodatie voorzien van eenvoudige inrichting naar de specifieke eisen en gebruiken van het land of de streek. Ideaal voor de vakantieganger die zich graag wil inleven in de vakantiebestemming en genoegen neemt met een beperkte mate van comfort.

Verzorgde accommodatie die voorzien is van alledaags comfort. Een verblijf waar men zich onmiddellijk thuis voelt.

Comfortabele, sfeervolle accommodatie voorzien van faciliteiten die het verblijf net dat beetje extra geven. Vaak geniet je ook van een bijzondere ligging.

Accommodatie op topniveau. Riant, uiterst comfortabel vakantiehuis met extra luxe faciliteiten zoals een privézwembad of sauna.

Continu tevredenheidsonderzoek

Bij terugkeer van vakantie vragen wij iedere gast per e-mail naar zijn of haar ervaringen aan de hand van een vragenlijst. Het resultaat dat hieruit voortkomt publiceren wij bij het vakantiehuis op onze website. Deze informatie ondersteunt gasten in het kiezen van een vakantiehuis, en helpt ons om het serviceniveau en de kwaliteit van de vakantiehuizen hoog te houden en verder te verbeteren. Zo zijn de resultaten van deze enquête ook voor iedere vakantiehuiseigenaar inzichtelijk.

Kwaliteitsbewuste vakantiehuiseigenaren en beheerders

De kwaliteit van het vakantieverblijf is uiteraard sterk afhankelijk van het kwaliteitsbewustzijn van de eigenaar en beheerder. Dit geldt voor het comfort van het huis, het onderhoud en de schoonmaak, maar ook voor de gastvrijheid ter plaatse. Iedere eigenaar verplicht zich contractueel om deze kwaliteit te garanderen. Om het niveau te handhaven, communiceren wij regelmatig met vakantiehuiseigenaren over concrete aspecten van kwaliteit en verbeteringssuggesties.

Dienstverlening

24/7 Service en gemak

Zowel uit de positieve reacties op Trustpilot als uit de diverse awards die we de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen, blijkt dat onze website als gebruiksvriendelijk ervaren wordt. Ons Customer Contact Center staat met ruime openingstijden voor je klaar voor vragen of telefonische boekingen. Zijn er problemen tijdens de reis of tijdens het verblijf, dan zijn we zelfs 24 uur per dag telefonisch bereikbaar via het speciale SOS-nummer dat op uw boekingspapieren staat.  

Bescherming consumentenbelangen

Belvilla is lid van de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) en Thuiswinkel. Door ons lidmaatschap bij deze organisaties handelt Belvilla conform de door hen geformuleerde gedragregels.

Klachtenprocedure Belvilla

Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn tijdens of na het verblijf? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Wij streven ernaar om dit tijdens het verblijf al te doen. In eerste instantie is de vakantiehuiseigenaar of beheerder get aanspreekpunt. Indien de geconstateerde klacht niet ter plaatse met de eigenaar/beheerder kan worden opgelost, neem dan telefonisch contact op met Belvilla. Mochten wij de klacht ter plaatse niet naar wens kunnen oplossen, dan kun je jouw klacht kenbaar maken aan de afdeling Customer Care van Belvilla. Kies dan in het contactformulier de optie ‘ik heb een klacht’. Dit kan eventueel met een officieel klachtenformulier waar de eigenaar/beheerder over beschikt. Na het ontvangen van de klacht, sturen wij een ontvangstbevestiging. Wij streven er vervolgens naar om binnen 14 dagen de klacht in behandeling te nemen.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Ben je van mening dat jouw klacht door Belvilla niet naar behoren is afgehandeld, dan kun je een beroep doen op de Geschillencommissie Thuiswinkel. De uitspraken van de commissie zijn bindend voor Belvilla.

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en profiteer als eerste van nieuwe aanbiedingen en acties!
U kunt zich op elk moment eenvoudig afmelden.

Aanmelden
Geselecteerd door
experts
Altijd een
uniek vakantiehuis
Geen zorgen
garantie
© Belvilla 1980 - 2020 'Belvilla' en het Belvilla-logo zijn geregistreerde merken