Elegant vakantiehuis in St Johann Tyrol dicht bij skigebied
TirolOostenrijk Vakantiehuis (Vrijstaand) Kaart
Beoordeling
1 review
6.6
Huisdiervriendelijk
Gratis WiFi
vakantiehuis met een zonnige tuin, modulaire keuken en terras
Deel
Opslaan opgeslagen

Highlights

Kosteloos omboeken
Voor dit huis is gratis omboeken mogelijk. Onderstaand vind je meer informatie
  • Alle boekingen met een aankomstdatum in 2020 die zijn gemaakt tot 15 april 2020, kunnen door de gast worden omgeboekt
  • Omboekingen kunnen door de gast tot uiterlijk 30 juni 2020 worden aangevraagd
  • Het verblijf waarop de reserveringswijziging betrekking heeft, moet een aankomstdatum hebben in 2020
Beschikbaarheid
Kalender wordt geladen

Faciliteiten

Parterre
Woonkamer
2-pers. slaapbank, TV, Zithoek
Eetkamer
Eettafel
Keuken
Eettafel, Waterkoker, Fornuis, Koffiezetapparaat, Magnetron, Afwasmachine, Koel-/vriescombinatie
2x Slaapkamer
2-pers. bed
Badkamer
Bad met douche, 2x Wastafel, Bidet
Toilet
Algemeen
Garage
Wasdroger
Campingbedje
Wasmachine
Verwarming (vloerverwarming)
Terras
Tuin
Parking
Skigebied
St. Johann in Tirol
Skigebied
  Skigebied
St. Johann in Tirol
St. Johann in Tirol
Hoogte skigebied
1604m
659m
Skiliften
Cabineliften
3x
Stoeltjesliften
4x
Sleepliften
9x
Pistes totaal: 43km
Beginner
0km
Gemiddeld
16km
Gevorderd
23km
Expert
4km
Snowboarding
Half-pipes
1x
Funparks
0x
Boarder Cross
0x
Snowparks
1x
Langlaufen totaal: 250km
Populaire plaatsen in de buurt
Langlaufen
400 m
Skibus
550 m
Openbaar zwembad (Panorama Badewelt)
1.8 km
Openbaar overdekt zwembad (Panorama Badewelt)
1.8 km
VVV
2 km
Centrum
2.2 km
Levensmiddelen
2.2 km
Treinstation (St. Johann in Tirol)
2.5 km
Skilift
2.6 km
Meer (Badesee Going am Wilder Kaiser)
5.5 km
Golfbaan (Golfclub Wilder Kaiser)
8.2 km
Hulp nodig voor huisnummer AT-6380-35 ?
Bel ons Tijd zoeken waarop u kunt bellen
+31208945561
Huisregels

Klantbeoordelingen

Beoordeling
1 review
6.6
Dhr. Steenmans
Verbleef 2 weken 6 maanden geleden

Minder dan 48 uur voor ons vertrek ontvangen wij 2 mails met de vraag dringend onze identiteitsgegevens door te mailen. De ene mail is opgesteld in de Duitse taal, de andere in de Engelse taal. Er wordt gevraagd te antwoorden binnen de 12 uur. In de Engelse versie wordt zelfs gedreigd indien geen antwoord binnen de 12 uur er geen terugbetaling is van de borg. Deze dreiging gaf alvast geen goed gevoel voor vertrek. Bij aankomst waren enkel 4 poetsvrouwen aanwezig. Geen vertegenwoordiger van een servicecenter was aanwezig bij uur van komst. Pas op maandag werd er met ons telefonisch contact opgenomen. Bij vertrek van de poetsvrouwen zeiden ze dat we binnen mochten en de deur los was en de sleutels binnen lagen. Op de tweede dag merkten we ook dat de vuilnisbakken halfvol staken met oud restafval, er nog 2 grote zakken stonden met plastiekafval, en ook de lege flessen van de vorige huurders waren nog aanwezig in de garage. Toen wij werden opgebeld door een persoon van het servicecenter hebben wij dit ook kenbaar gemaakt. Tevens vroegen wij ook om zakken voor het plastiekafval gezien wij er geen vonden. Daags nadien zijn dan omstreeks 8 uur 2 personen langsgekomen en hebben het plastik afval en de glazen flessen meegenomen. De bezoektijd bedraag amper 5 minuten en buiten een begroeting en de vraag "Alles ok?" was er geen communicatie. We konden enkel zeggen dat er een probleem was met de afwasmachine. Hier was een stuk losgekomen van de sproeier onderaan. Eén persoon heeft naar dit gekeken en deze terug bevestigd. Deze was reeds los toen wij de eerste maal gebruik wilden maken van de afwasmachine. Nog voor we verder konden reageren waren ze al opnieuw vertrekken. Er werden geen afvalzakken overhandigd (we zijn dan maar informatie gaan vragen en hebben 2 zakken gekregen), er werd niets gevraagd naar het door ons nog verschuldigde bedrag van 250 euro(kuis & bedlinnen). In het verblijfsticket stond ook vermeld dat wij deze contact dienden te voldoen bij aankomst. Tijdens ons verblijf bleef de afwasmachine steeds foutmeldingen geven. Wij hebben dan getracht het servicecenter meerdere malen te contacteren, doch bleven onze oproepen onbeantwoord, ondanks deze gebeurden tijdens de kantooruren. Wij hebben hierop de SOS lijn gecontacteerd en ons hierbij verder geholpen. Doch was het weeral enkele uren later dat we pas bericht kregen van het servicecenter dat er een technieker de dag nadien zou langskomen. Deze is dan ook langs geweest. Op de tweede avond merkten we dat onze hond een enorme belangstelling had in de onderzijde van de zetel. Toen we onder de zetel keken, lag hier een laagje stof en ook een deel van een pretzel van 3 cm lang. Noch wij, noch onze kinderen hebben pretzlkoekjes gegeten. Hiervan hebben wij dan ook een foto gemaakt, en kan bezorgd worden aan jullie. Bij het toiletbezoek stelden wij ook vast dat aan het verluchtingsgat er een enorme ophoping was van stof, hiervan hebben wij ook een foto beschikbaar. Deze 2 vaststellingen doet dan ook de vraag rijzen of een poetskost van 200 euro gerechtvaardigd is. Bij vertrek op zondag 1 september stellen wij vast dat om 9u50 nog niemand aanwezig is van het servicecenter voor ontvangst van de huissleutel en de betaling van het nog verschuldigde bedrag van 250 euro. Wij hebben nogmaals naar de soslijn gebeld, en deze problematiek uitgelegd dat wij geen 250 euro wensten achter te laten in een niet slotvast huis. Als antwoord kregen we dan dat we nog 3 minuten dienden te wachten en dan terug opnieuw telefonisch contact op te nemen. Zoals afgesproken hebben wij om 10u00 het huis verlaten, niet slotvast en de sleutel in het huis achtergelaten. Opnieuw hebben wij dan contact opgenomen met de SOS lijn en een boodschap ingesproken. Nadien zijn wij dan terug gecontacteerd door een medewerkster van de SOS dienst en werd er afgesproken dat wij inderdaad het huis niet slotvast achterlaten. Bij thuiskomst vinden wij een mail in onze mailbox met de vraag 250.02 euro te betalen. Ook al gaat het maar om een bedrag van 0.02 euro, er kan niet meer geëist worden dan contractueel afgesproken. Wij zijn absoluut tevreden over Belvilla en de service, ook het huis voldeed meer dan aan onze verwachting. Maar echter zijn wij diep teleurgesteld in de "service" van het servicecenter dat tevens ook instaat voor de opkuis. Door de Engelstalige dreigmail werd er reeds een irritatie gewekt, dat na telefonische contact met Belvilla wel gedeeltelijk werd weggenomen, doch bij aankomst op onze vakantiebestemming tot na thuisaankomst was de irritatie veelvuldig. Wij betreuren echt deze zaken die wij hebben ervaren met een vakantiehuisje zonder bewoning van een huiseigenaar. Wij zagen het ook zitten om een aanzienlijke meerprijs te betalen voor de nodige privacy. Na deze ervaring hebben wij echt spijt van deze gemaakte keuze. In de toekomst zal deze ervaring zeker een rol spelen in de keuze naar een nieuw vakantieverblijf en zal er worden geopteerd voor een verblijf in een vakantiehuis met gedeeltelijke bewoning door de eigenaar of een vakantiehotel.

De beste prijs berekenen