Delen
Gratis annulering in 2023
Deze accommodatie staat Gratis Annuleren toe
  • Geldig op verblijven in elk land tot 31 december 2023
  • Boek voor 30 september 2023.
  • Gasten kunnen tot 43 dagen voor de aankomstdatum kosteloos annuleren.

Faciliteiten

Parterre
Open keuken
Waterkoker, Fornuis (4 kookplaten, keramisch), Koffiezetapparaat (filtermaling), Oven, Koelkast
Woon/eetkamer
TV (satelliet)
Slaapkamer
2x 1-pers. bed
2-pers. bed
Badkamer
Douche, Wastafel, Toilet
Algemeen
Wasdroger (tegen betaling, gedeeld met andere gasten)
Wasmachine (gedeeld met andere gasten, tegen betaling)
Verwarming (CV)
Terras
Tuin (gedeeld met andere gasten)
Tuinmeubilair
Parking
Speeltoestellen
Kinderbed (op aanvraag)
Kinderstoel (op aanvraag)
Beschikbaarheid
Kalender wordt geladen
Populaire plaatsen in de buurt
Klik hier om plaatsen in de buurt te bekijken
Centrum 6 km

Familie D Palm
5 /5
Verbleef 1 week 3 jaar geleden

De boeking, ging heel makkelijk, Uiteraard heel prettig, Nu hopen op mooi weerððð

Mevr. Pouw
4.6 /5
Verbleef 1 week 4 jaar geleden

Accommodatie is goed het was een rustig dorpje en mensen waren behulpzaam genoeg maar de woning zou wel eens makkelijk zijn als er handgrepen in de douche geplaatst worden ook één bij de toilet vooral omdat er toch vele ouderen en mensen met beperkingen in komen

Dhr. Karsies
3.6 /5
Verbleef 1 week 4 jaar geleden

Wij werden hartelijk welkom geheten, een meneer ging met ons mee naar ons appartement, had blijkbaar weinig tijd om iets uit te leggen. Het appartement was netjes en schoon, wel weinig servies. De omgeving is mooi.

Dhr. Ribbink
3 /5
Verbleef 6 dagen 4 jaar geleden

De sleutel moet opgehaald worden bij het hotel in het dorp. Deze is niet te missen bij het binnenrijden van het dorp. Bij aankomst in het hotel moest er een formulier met NAW gegevens ingevuld worden. Dit is denk ik standaard in een hotel want ik denk dan je hebt alle gegevens van Belvilla toch doorgekregen. Vervolgens door een alleraardige mevrouw verwezen naar de accommodatie. Ik kreeg al gelijk een raar gevoel toen we de tuin achter het hotel doorliepen en bij een woning aankwamen. Dit bleek de woning van de eigenaren van het hotel te zijn. In de kelder was onze accommodatie...….alle ruimtes werden getoond en toen kwam de aap uit de mouw. Door een "noodgeval" moesten we de nacht doorbrengen in deze kelder. Het appartement met panoramablik was nog niet beschikbaar. Je hebt dan op dat moment echt het gevoel dat je weggestopt wordt ergens. Ik kon eerst de schoonmaak verder afmaken want zichtbare stofdraden boven mijn bed vind ik geen prettige aanblik. We kregen als tegemoetkoming een drankje gratis als we 's avonds gingen eten in het hotel en de volgende ochtend kregen we een ontbijt aangeboden. Hier hebben we dan ook maar gebruik van gemaakt. De volgende ochtend na het ontbijt konden we het appartement betrekken en deze was in de verhouding prijs/kwaliteit op zich voldoende. Je hebt in ieder geval een mooi uitzicht vanaf het terras op de velden en het bos. Maar de schoonmaak ook hier alleen op het zicht schoongemaakt. Kijk niet onder een bank of naar het plafond. De omgeving is prachtig met het stadje Kastellaun dichtbij en mooie wandelmogelijkheden in de omgeving.

Mevr. Dekkers
4 /5
Verbleef 1 week 5 jaar geleden

Hallo Belvilla Wij hebben een goede vakantie gehad in ons huisje de panorama blick, de eigenaars waren leuke mensen, voor ons is de taal wel een probleem maar de eigenaars vooral de eigenaresse deed veel moeite om ons te begrijpen en wij haar, het huisje was netjes en schoon met een mooi uitzicht, We hebben een keer s avonds bij het hotel warm gegeten was lekker klaargemaakt maar wel zoals overal in Duitsland een mega stuk vlees. we hebben 2 keer van het ontbijt genoten . er is in het dorp weinig te doen maar wij gingen voor de Rijn en de kastelen en de bergen dus wij kwamen niets tekort. Bedankt voor het fijne verblijf in de panorama blick. Groetjes Familie Dekkers uit Nederland

Familie Van Waarde
3 /5
Verbleef 2 weken 5 jaar geleden

Na n tijdje zoeken werden we ontvangen bij t hotel waarvan de eigenaren ook de appartementen bezitten waar wij in 1ervan vakantie gingen houden.de zoon bracht ons daarheen. Deed de deuren open liep voor ons uit naar binnen. Ok zag er leuk en op t eerste gezicht netjes uit. Dat was het. We bedachten later pas dat t wel handig was geweest als hij ons wat gebruikersregels had verteld.( vuilnis bijvb en waar we onze fiets konden zetten hoe t gebruik vd wasmachine was enz.)zeer summier dus en niet echt hartelijk.

Dhr. Golstein
4.2 /5
Verbleef 1 week 3 dagen 6 jaar geleden

Een uitstekend.uitgangspunt om mooie wandelingen te maken. Mooi en schoon appartement. Komen zekers nog een keer terug.

Dhr. Van De Kuijlen
Verbleef 3 weken 8 jaar geleden

Mooi vakantie appartement in klein gehucht, geen dorp te noemen. Appartement zag er goed en schoon uit. Om dingen te bekijken wel een stukje met de auto rijden. Internet bereik was alleen in de gang van het appartement en/ of in de centrale hal, daar staat ook een bank. Daar hebben wij ook wel enige tijd door gebracht. Eigenaren zijn wel vriendelijk, vond zelf wat afstandelijk. De schoondochter was echter een schat! Je kan in het restaurant bij het hotel eten. De prijs kwaliteit verhouding is goed. In kastellaun zit een restaurant waar wij verschillende keren heerlijk gegeten hebben. Naam Altes Stadttor Marrktstrasse 4a Kastellaun Dit restaurant verdient zeker een aanbeveling. Het was er ook altijd druk. Verder kan je rondom het appartement lekker wandelen, zeer mooie natuur. In Kastellaun zitten genoeg supermarkten zoals een Rewe en en Lidl ook s'avonds geopend. Zelf vond ik jammer dat er op de slaapkamers vloerbedekking lag, met oog op allergie. Het enige minpuntje aan het appartement vond ik de douchekop die bleef niet goed zitten. Maar dat hebben we met het vastknopen van een doekje opgelost.

Dhr. Germes
Verbleef 1 week 8 jaar geleden

Stille omgeving, niet geschikt voor kinderen, wel voor ons echtpaar rond 60 jr. Auto is onontbeerlijk als je er opuit wilt. sAvonds vanaf terras, reeen spotten.

Dhr. Zegwaart
Verbleef 1 week 9 jaar geleden

Met de auto zijn er veel mooie plaatsen te bereiken natuur is prachtig en mooie stadjes langs Rijn en Moezel. De woning voldeed aan onze wensen!

Dhr. Van Hal
Verbleef 6 dagen 9 jaar geleden

2 minpuntjes appartementen zijn wat gehorig. Niet in de omschrijving maar wel aanwezig vaatwasser, maar wel wat weinig bestek, borden en glazen. Verder heel mooi appartement, schoon, rustige ligging, veel in de omgeving te doen voor kinderen dierenpark, pretpark, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, zwembaden. In het dichtbij gelegen Kastellaun zijn er supermarkten, pinautomaten en restauranten.

Dhr. Herlaar
Verbleef 1 week 9 jaar geleden

Huis ligt mooi met vrij uitzicht. In een heel klein dorpje, hier is niets te doen. Maar Kastellaun ligt in de buurt. Huis was wel schoon alleen badkamer niet. Heb de design radiator moeten schoonmaken omdat deze te vies was om de handdoeken op te hangen. De douche was vies, de tegels en voegen waren oranje en glibberig. Is volgens mij in geen tijden schoongemaakt. Balkon was vies, balustrade vol vogelpoep. Rest van het huis was wel erg schoon. Bedden waren heel fijn, huis goed geisoleerd, geen geluiden uit andere woningen ook qua warmte was het goed. In de beschrijving staat dat keukenlinnen inclusief was, dit hebben we niet gekregen en hebben we moeten kopen. Broodjesservice was wel prettig, alleen 1 dag waren ze ons vergeten en de volgende dag kregen we de broodjes pas in de middag. Ook tot 2x kregen we de verkeerde huissleutel waardoor we niet naar binnen konden. Wifi was gratis maar werkte alleen bij de voordeur.

Mevr. Riezebos
Verbleef 3 dagen 10 jaar geleden

Net appartement met alles erop en eraan. Genoeg te zien in de omgeving. Voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Zonder auto kom nergens in deze streek.

Dhr. Bogert
Verbleef 1 week 12 jaar geleden

prima rust plaats in de natuur

Dhr. Weber
Verbleef 2 weken 12 jaar geleden

Fijn huis, mooi uitzicht, zijn volledig tot rust gekomen. in de direkte omgeving zijn een aantal zeer mooie wandelingen. In de beschrijving staat het niet maar er is WEL een vaatwasser wat wij toch wel prettig vonden, net als de broodjes service, elke morgen verse broodjes aan je deurknop. voor rust en natuur een goed adres, moesten we een cijfer geven dan was het zeker een 8

Mevr. Schimmelpennink
Verbleef 4 dagen 12 jaar geleden

Een heerlijk modern appartement, voldoet aan alle wensen. Zeer netjes.

Dhr. Steketee
Verbleef 5 dagen 13 jaar geleden

Een prettig appartement voor een kort verblijf. Door de vele sneeuwval konden we mooie wandelingen maken in de omgeving. De inrichting is modern en vrij nieuw. Keukenbenodigdheden waren wat summier (geen opscheplepels, 1 koekenpan). Wel prettig dat een vaatwasser aanwezig was. Van de mogelijkheden om in het restaurant te eten hebben we geen gebruik gemaakt. Een vriendelijke ontvangst bij het sleuteladres.

Dhr. Bogert
Verbleef 1 week 13 jaar geleden

wij zijn een gezin met twee oudere kinderen 14 en 15 jaar we hebben het er prima naar ons zin gehad en de jongens hadden genoeg gelegenheid om te voetballen of te tennissen en te vliegeren en naar dingen toe te gaan waar ze in geintereseert zijn. ook zijn we gastvrij ontvangen hebben in het restaurant heerlijk kunnen eten. dus voor ons was het een toplokatie een gezin wat van rust en genieten van de natuur houdt

Vragen? Of wil je meerdere vakantiewoningen boeken?
We zijn online! Chat met ons. De wachttijd bedraagt minder dan 60 seconden.