Service en contact

Hoe kunnen wij u helpen?
Bekijk alle veelgestelde vragen

Eenvoudige zaken zoals het aantal meereizende personen of huisdieren, kunt u vaak zelf (kosteloos) aanpassen in Mijn Belvilla. Staat de gewenste aanpassing er niet bij, neem dan per e-mail, WhatsApp of telefonisch contact op met Customer Service. Indien u de verblijfsperiode wilt aanpassen of van accommodatie wilt veranderen, kunnen annuleringskosten van toepassing zijn. Customer Sevice kan u hierover verder informeren.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op de boekingspagina vindt u boven het kostenoverzicht de mogelijkheid om een kortingscode aan uw boeking toe te voegen. De kortingscode zal dan direct verrekend worden.

Heeft u al geboekt en vergeten de kortingscode toe te voegen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact op met Customer Service via e-mail of WhatsApp.

Heeft dit antwoord u geholpen?
  • In Nederland: Ideal, creditcard, PayPal.
  • In België: Mister Cash, creditcard, PayPal.
  • Overige landen: Creditcard, Paypal en bankoverschrijving.

Direct na het boeken komt u op de betaalpagina. Hier kunt u, op de door u gewenste manier, uw betaling in orde maken.

 

Heeft dit antwoord u geholpen?

Alle informatie over uw boeking en de status van betalingen vindt u in Mijn Belvilla. Hier controleert u welke betalingen zijn ontvangen en welke bedragen er nog voldaan moeten worden of reeds onderweg zijn.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Wanneer u een aanmaning ontvangt terwijl u al betaald hebt, is het mogelijk dat de betaling en de aanmaning elkaar gekruist hebben. In dat geval kunt u de aanmaning als niet verzonden beschouwen. In Mijn Belvilla kunt u zien wat de status van uw betaling is. Houd hierbij rekening met de looptijd van de betaling. Betalingen die zijn gedaan via Mijn Belvilla worden onder normale omstandigheden binnen ca. 10 minuten verwerkt in ons systeem, en zijn dan ook zichtbaar in Mijn Belvilla. Bij betalingen buiten Mijn Belvilla is de verwerking afhankelijk van de verwerkingstijd van de banken. Overschrijvingen via de bank worden ongeveer na 5 werkdagen zichtbaar. Houd rekening met de volgende tijdspanne:

Op maandag betaald → op vrijdag verwerkt
Op dinsdag betaald → op maandag verwerkt
Op woensdag betaald → op dinsdag verwerkt
Op donderdag betaald → op woensdag verwerkt
Op vrijdag betaald → op donderdag verwerkt
Op zaterdag betaald → op vrijdag verwerkt
Op zondag betaald → op vrijdag verwerkt

Indien u niet hebt betaald via Mijn Belvilla en u kunt uw betaling na verstrijken van bovenstaande termijn niet terugvinden in Mijn Belvilla, is de kans groot dat er incorrecte gegevens (bijvoorbeeld het huurovereenkomstnummer) met de betaling zijn meegegeven, waardoor onze administratie de betaling niet heeft kunnen verwerken. Indien u zeker bent dat de betaling is gedaan, kunt u ons een geldig bewijs van betaling toesturen. Ga naar onze Contactpagina en kies als onderwerp van uw bericht ‘Mijn boeking/optie’. Het betaalbewijs kunt u nu als bijlage toevoegen. Dit betaalbewijs zal onder normale omstandigheden binnen 24 uur worden verwerkt. Het betaalbewijs dient te voldoen aan bepaalde eisen, zoals vermelding van het juiste bedrag en de juiste rekeningnummers, evenals een akkoord van de bank. Indien het betaalbewijs niet aan de eisen voldoet zullen wij contact met u opnemen. Indien de betaling binnen 5 dagen na ontvangst van het betaalbewijs niet is ontvangen, vervalt het betaalbewijs.

Heeft dit antwoord u geholpen?

De reissom is uit een aantal onderdelen opgebouwd. Er zijn kosten die u vooraf betaalt, kosten die u ter plaatse (vaak op basis van verbruik) betaalt en een eventuele borgsom. Op de huispagina kunt u nalezen welke kosten op het door u gekozen huis van toepassing zijn.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op de huispagina kunt u alle informatie over het door u geboekte huis vinden. U kunt deze pagina vinden door de huiscode in de zoekbalk bovenaan de pagina te typen of in te loggen in Mijn Belvilla en vanaf daar door te klikken naar het huis.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op een afwijkend moment aankomen en/of vertrekken is alleen mogelijk na overeenstemming met de huiseigenaar of beheerder. In sommige gevallen zijn hier extra kosten aan verbonden. Een verzoek tot afwijkend aankomen en/of vertrekken kan ingediend worden bij Customer Service vóór de boeking, of na de boeking maar vóór ontvangst van het verblijfsticket. Hebt u het verblijfsticket al ontvangen en daarmee de contactgegevens van de huiseigenaar of beheerder in uw bezit, dan kunt u zelf rechtstreeks contact opnemen.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Op het moment is dit helaas nog niet online mogelijk. U kunt contact opnemen met Customer Service via mail of WhatsApp.

Heeft dit antwoord u geholpen?

Bent u door omstandigheden genoodzaakt uw boeking te annuleren, neem dan telefonisch, via WhatsApp of per e-mail contact op met het Customer Service. Houd uw boekingsnummer bij de hand.

Aan een annulering zijn kosten verbonden. Hebt u een annuleringsverzekering via ons afgesloten en annuleert u de boeking met een voor de verzekering geldige, aantoonbare reden, dan kunnen de kosten mogelijk via de verzekering teruggevorderd worden. De voorwaarden van de annuleringsverzekering vindt u onder Verzekeringen. De annuleringsvoorwaarden worden direct na boeking per e-mail toegezonden.

NB Reisovereenkomsten vormen een uitzondering op de ‘Wet verkoop op afstand’ en komen daardoor niet in aanmerking voor een herroepingsrecht (‘bedenktijd’) van 14 dagen.

Heeft dit antwoord u geholpen?
Self Service
Betaal uw boeking in Mijn Belvilla Huurovereenkomst downloaden Inschrijven voor de nieuwsbrief Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Om het u nog gemakkelijker te maken kunt u vanaf nu een aantal zaken zelf regelen. Zo kunt u nog sneller van uw vakantie gaan genieten.

Neem contact op
Telefoonnummer
(+31) 088 202 12 12
E-mail ons

Antwoord binnen 5 werkdagen

E-mail ons
Adres en bankgegevens
Nederland
Postadres:
Postbus 2051
5600 CB Eindhoven
Nederland
Bezoekadres:
Oude Stadsgracht 1
5611 DD Eindhoven
Nederland
Fax:
(+31) 040 – 212 26 16
Bankgegevens
Ten name van
@Leisure BR BV
IBAN
NL83 DEUT 0319 8291 38
BIC
DEUTNL2N
België
Postadres:
Postbus 103
3900 Overpelt
België
Fax:
(+32) 03 / 275 05 00
Bankgegevens
Ten name van
@Leisure BR BV
IBAN
BE18 8260 0052 8665
BIC
DEUTBEBE
Handelsregister K.v.K. Brabant: 170.61.015
BTW #: NL0084.76.196.B01
Verzekeringen

Tijdens uw vakantie wilt u onbezorgd genieten. Een goede reis- en annuleringsverzekering is daarom een belangrijk onderdeel van uw vakantie.

Informatie verzekeringen

Follow us

Praat mee over de leukste vakantiebestemmingen en blijf op de hoogte van al onze nieuwtjes.

Voorwaarden

Hier vindt u de voorwaarden die van toepassing zijn op het boeken van een vakantiehuis bij Belvilla.

Belvilla - Algemene Voorwaarden

ANVR - Boekingsvoorwaarden

Thuiswinkel - Algemene Voorwaarden