Het sleutelbeheer is uitbesteed aan een agency. De openingstijden kloppen niet met wat aangegeven werd door Belvilla. Hierdoor moesten wij onze sleutel zelf ontdekken in een postbak. Erg onpersoonlijk! Zo kwamen we tot de ontdekking dat de whirlpool het niet deed. Door te bellen met het agency werd dit bevestigd. Bij de huurders van een week eerder was het probleem al geconstateerd. Dit was een grote teleurstelling voor de hele familie, omdat we daarop het huisje hadden geselecteerd. 10% Compensatie vinden wij wat dat aangaat te weinig. Belvilla had ons ook op voorhand kunnen informeren. Het huisje is schoon en ligt in een mooie rustige omgeving, waar je fijn kunt wandelen. De slaapkamers zijn aan de krappe kant. Het keukentje had geen extra bergruimte meer. De bakpannen en schoonmaakgerei zijn aan vervanging toe.
The key management is outsourced to an agency. The opening times do not match what was indicated by Belvilla. Because of this we had to discover our key ourselves in a mailbox. Very impersonal! That's how we discovered that the whirlpool didn't work. This was confirmed by calling the agency. The problem had already been established among tenants from a week earlier. This was a big disappointment for the whole family, because we had selected the house on it. 10% Compensation is not enough for us. Belvilla could also have informed us in advance. The cottage is clean and located in a nice quiet area, where you can walk nicely. The bedrooms are on the tight side. The kitchen had no extra storage space. The frying pans and cleaning utensils are due for replacement.